יום רביעי, 8 ביולי 2009

Luxor



תקציר:

שילוב מרשים בין המשחקיות של Zuma לבין ארקנוייד. וגם מצרים, התבלין הסודי שישפר כל מרקחת. על רקע של התרבות העתיקה והפורה של עמק הנילוס, תיכנסו לקברי פרעונים ותנסו לגרש משם את האיום הנורא: גולות צבעוניות. בניגוד לגולות השמנמנות והמעוטרות של Zuma, כאן הן מבריקות ומשדרות חגיגיות. בתחתית המסך רץ מחבט בעיצוב פרעוני למדי, ומנסה לשגר בדיוק באותו אופן את הגולה הטמונה בו.
אבל Luxor אינו סתם שילוב של שני משחקים, יש בו לא מעט שיפורים לעומת המשחקיות הבסיסית של Zuma. ראשית, חלק מהגולות מפילות פרסים מטה - כמו
בארקנויד המוכר - כולל חיים נוספים,
האטה, גולה מחליפת צבע, פצצות וכו'. יש
גם כלי נשק מעניינים, כמו מכת ברק שמורידה את כל הגולות בקו אנכי מהמחבט (והמסלול של התעלה עקלתוני, כך שמורידים הרבה גולות בבת אחת), אבל איכשהו זה לא שכנע אותנו.
המשחק פשוט לא מאתגר מספיק. אמנם היו כמה טריקים נאים, כמו מסלולים שבנקודות מסוימות היו בלתי פגיעים, או אחרים שהוסתרו על ידי פסלים נוספים, אבל בכל פעם שראש הנחש התקרב יותר מדי לפירמידה שלנו, לפתע קיבלנו רצף של צבעים טובים.
גם ב-Zuma זה קרה לעתים, אך לא בכזו תכיפות. אם ראש הנחש היה גרוע ביותר להריסה, כלומר תערובת של צבעים שונים ללא שניים צמודים, היינו מקבלים פתאום שלושה כדורים ירוקים ברצף, אחריהם שלושה אדומים - בדיוק לפי סדר האיום הממשמש ובא. אנחנו לא אוהבים שמאכילים אותנו בכפית.
הפרסים הנוחתים מטה הם עוד דוגמה לסירבול מיותר. אמנם הם צבעוניים ומבריקים, אבל התקשינו להבדיל ביניהם. מה עושה ראש של תן בצבע כחול ומה עושה חרפושית צהובה? עד שהמחבט לא יתפוס אותם אי אפשר לדעת ממש, היות ויש עשרות פרסים שונים בשלל צבעים. בינתיים לא נתקלנו בעונשים כמו בארקנויד הרגיל, ויש לנו חשד שאין כאלו. ואם אי אפשר לאבד את הכדור - איזה מין ארקנויד זה?
לסיכום, Luxor הוא משחק חביב, אבל בחירה פחות מוצלחת מ-Zuma מבחינה משחקית. האנימציות עדיין יפהפיות, השליטה נוחה והמוזיקה והאפקטים חביבים, אבל זה רק תחליף פרווה


http://rapidshare.com/users/YOTCP8

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה