
חלל הוא גדול ותלת-ממדי. גם העולם של Light of Altair צפוי להיות כזה: השחקן יתחיל בפיקוד על ההתיישבות האנושית בכוכבי הלכת הקרובים, כמו מאדים ונוגה, יעבור הלאה לצדק וירחיו, לכוכבים החיצוניים ומעבר להם, יהיה בחוד החלוץ האנושי היוצא אל האוקיינוס הגלקטי. היקום יהיה רציף, אומרים לנו, ויאפשר מעבר חלק ממבט כללי על הגלקסיה להתמקדות במערכת שמש ספציפית ואז בכוכב לכת, בלוויניו ובמושבות ובמבנים שעל פניהם.
Light of Altair
עלילה מפותחת, זו גם אחת מהבטחות המשחק, תיקח אותנו מכוכב הבית של האנושות אל יעדים יותר ויותר דמיוניים דרך סדרה של משימות בקנה מידה גדל. במהלך אותן משימות נלמד להכיר ולפקד בסופו של דבר על שמונה צדדים שונים, לא ברור אם כולם אנושיים, ונחווה היסטוריה עתידנית דרך נקודות מבט שונות.
Light of Altair
הצד המואר של המשחקיות יהיה בניית מושבות מעשרות סוגי מבנים, רכיבים ושדרוגים ופיתוחן לתמיכה באוכלוסיה בריאה ויצרנית, בהתחשב בתנאים המקומיים השונים מהותית של כל כוכב לכת - טמפרטורה, כבידה, שדה מגנטי, אטמוספירה, פעילות וולקנית וכו'. הצד החשוך יהיה בניית צי חלליות ולוויינים להגנת המושבה והבטחת משאבים להמשך התקיימותה וגדילתה, וגם למשימות פחות חד משמעיות מבחינה מוסרית.
fileflyer
335 מגה
[לינק-1]
Light of Altair
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה